snark.

kom å tänka på nu när ja skrev in min email när ja skulle logga in, när jag satt på jobbet å skulle skriva in ngns epost å råkade skriva @hormail.com. haha. var tur att jag kollade den lite extra innan jag hann tryck på OK-kanppen :P

jag blir så irriterad på min hjärna. förlåt för mitt tjatande. men jag tycker inte om den.
den mådde så bra nu ngn vecka lr två. enda tills i torsdags -.- sen dess har den ju tänkt alldeles för mkt på ngn man inte får tänka på för det blir bara problem! å han kunde väl iaf gett fan i å höra av sig..
idag på jobbet gick d la bra fram tills em fikat då ngn nämnde namnet å då va d ju kört igen -.-
FAN vrf ska min hjärna haka upp sig på vissa. It sucks!

nää jag får väl börja tänka på å lägga mig. var as seg på jobbet idag å höll på å somna på riktitgt en gång xD haha.

ha d bra.

sandra. kan inte jag få åka i din ena resväska ^^ ?

Kommentarer
Postat av: Sandra

of course...jag ska inte ha me mig så mkt så du får de nog ganska så bekvämt bland mina kläder... =):P

2008-03-13 @ 17:55:40
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0