Skojj

Underbar igår   :)

jag å angie värmde upp med singstar hos mig :) å carro kom en sväng å hälsa på :)

sen drog vi till mårtensson. å jag hade ju fått mejl att ja skulle få komma in gratis. men sen när vi väl kom dit stod ja inte med på listan. men bra som man är så lyckades man ju snacka sig in å d va en schysst vakt där inne med :) så det var rätt najs :)

dansade å hade oss :) var riktigt kul! girls night liksom :) just me and angie.

var inte så mkt folk, men det behövdes inte :)

drog vid typ kvart i tre å käkade. å sen tog vi taxi hem eftersom angie knappt kunde gå stackarn.

vaknade vi typ halv tio i morse, snackade lite bajs å sen satte vi på hur man blir av med en kille på 10 dgr :) sen va d dags å ta bussen till gullbrandstorp. Skulle hänga med camilla till Emil å Neppe. Så hon red emil å så körde jag neppe. Var riktigt kul :) cecilia ska tydligen iväg en vecka i juni. så då sa ja att då hjälper ja gärna till å ta hand om han :)

Ngn snor MASSOR med lusern av mig i stallet. jag är SJUKT förbannad! å jag vet vem det är, men har inga bevis. hur gör man då?

en viss person hade ju klippt sig igår. Du kunde inte klippt lite mer pottfrilla xD HAHH å va e d hör med å glo HELA tiden. Problem har du.

jag måste faktiskt säga att jag tycker inte att fel låt vann ikväll. den är faktiskt helt okey :)

å jag fick remoter till kameran idag :D tänkte gått ut å fotat lite nu, men jag är fan så trött -.- så ska nog gå ner å sova istället :)

ha d fint alla partypinglor :)

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0