Sjuk humor, oh ja!

Helt sjukt rolig dag på jobbet igår xD var nog för att det skulle vara långhelg som både vi som jobbade å våra arbetsledare å chefen va helt över flummiga ! OMG säger jag hahah. chefen tyckte att vi skulle börja med spritförsäljning å att man skaulle ta sig en hutt till varje fråga å massa sånt :P hade väldigt Sjuka diskussioner om Eurosport med. det ska vi inte ens gå in på :P

är man i haverdal över helgen nu då. d e väl fint å få mat på bordet, men jag saknar min höga uppkopplning :P å min tv :P. ska in till stan sen iaf å käka å kolla på film med camilla, angie å cecilia :) å imon e d fest på landet :P med middag å sånt så det blir nog kul :) är ute i genevad ngnstans :P
på söndag kommer alla syskonen :) det ska bli skojjsigt! :)
sen på måndag är det tävling. känner redan nu att jag är lite nervös över att åka dit, men det är en del i min terapi. så jag hoppas verkligen att det är bra väder så vi Kan åka dit..

var ute i snövädret igår å skulle fota olof. har kommit på en as cool ide ^^, men ja fick inte ihop det med remotern, så jag la ner de planerna :P Men han syns lite på bilderna iaf ;P en gång fic ja till en rätt bra bild, mn fråga mig inte hur jag gjorde xD

måste nog rida igenom programmet idag tror jag. är ju lite ändringar i det sen sist, så bäst å kunna dem :P
så man kanske skulle ta sig neråt å läsa igenom det.. men ja orkar inte nu. blir sjukt lat av å vara här :P

aja!

Very strange feeli'n. . . allways felli'n like this about you. I don't like that.
am I going crazy? xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0