Sååååå chockerande å kul :D !!

Glömde ju skriva det bästa som hänt på länge i stallet ju som ja upptäckte för ngn dag sen :O har vetat om att vi ska få en ny sadelkammare, men jag tänkte att det blir väl om typ 5 år när jag inte står där längre, i den takten som sture jobbar. MEN vet ni :D dom göt grunden idag :D woho!!!!! den är typ klar inom en månad :D den ska se ut precis som dom gör inne i nya stallet att man får två sadel och träshängare + ett skåp :) så kul :D vår som vi har e ju så liten så d e omöjligt å vara mer än 2 där inne på en gång. å så slipper man möss i skåpen oxå :P för det har vi alla problem med nu på logen å d e ganska drygt.. :S

tränade för pierre idag :) putte var ganska pigg å ville inte riktigt lugna ner sig så gick väl hyfsat enligt mig, men pierre verkade ganska nöjd iaf :) å om typ två månader så ska han ha med sig en fotograf som ska fota oss som tränar för han, å så får vi två foton :) å så ska han ha dem på sin hemsida med.

imon e d underbar :) ska bli roligt. ska dansa som satan! var längesen ja var där nu så ska bli kul :)

alltså jag trivs så bra med de som jobbar på concilia :) alla e så trevliga å det blir alltid flera skratt om dagen :) synd bara att det inte var lite högre lön så man har råd å stanna kvar å jobba där längre. så fort ja hittar ngt annat måste ja ju sluta. okey d e ju jävligt segt ibland när man inte får en enda intervju på typ 2 h, men bortsett ifrån det så är det helt okey :) å arbetskamraterna anser jag faktiskt som väldigt viktigt på sin arbetsplats :)

nä om man skulle diska å sen kolla på tv en stund.

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0