så sant!

Jag fick detta testet på mejlen för typ en vecka sen å har gjort likande innan, vad man ska skriva e ju olika på alla. så jag gjorde iaf som det stod då när jag fick mejlet. å det stämde hyfsat :P


    Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg
    följ bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter
    som sagt och det är i alla fall värt ett försök.

    Ta först fram en penna och ett papper:

    När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner
    på riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!
    Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då
    förstör du det roliga!!


    1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

    2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill. = 1-32, 2-46

    3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av
    det motsatta könet. = 3-stefan, 7-Tobbe

    4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid
    4:an, 5 :an och 6:an. = 4-Angie, 5-Lina, 6-Anneli

    5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.
    = 8- Where ever you go, 9- Rock away, 10-Lay your love on me, 11- Colombus

    6. Slutligen, önska dig något.
     = Det struntade jag i för jag kom inte på ngt bra :P


    Här kommer då nyckeln till detta:

    1. Du måste berätta om detta för 'antalet du skrev invid 2:an'
    stycken personer.

    2. Personen vid siffran 3 är den du älskar. = nja undermedvetet isf, lr känner man så som ja gör när man älskar ngn? nytt för mig isf xD

    3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma
    underfund med = Stämmer förträffligt.

    4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4. = Kunde ju inte bli mer klockrent!

    5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra. = samma där. kusinvitamin :)

    6. Personen vid 6:an bringar dig lycka. = systrar brukar ju göra det hoppas jag :)

    7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an. = det läbbiga är att när jag hörde den för första gången på länge i höstas när ja å anneli var på väg upp till lkpg. så tänkte jag faktiskt på han, å det gör jag faktiskt fortfarande när jag hör den :P

    8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an. = Stämmer väl inte så jättebra.

    9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar. = Faktiskt. Det är en glad melodi, å jag tycker att folk ska "lägga sin kärlek på mig" ^^.

    10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek. = Klockrent! Det var det första jag tänkte på första gången jag hörde låten. läskigt men sant!


aja, tyckte bara det var lite kul :P vissa grejer stämmde ju as bra medan andra undrar man ju hur det gick ihop xD

Det är ngn jävla tjuv i stallet som snor saker. KAN MAN BLI MER FÖRBANNAD! ska vi inte få ha våra saker å foder ifred eller?????

Helg snart :)

ha d kalas! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0