Pinsamt!

haha, jag vet inte hur jag lyckades igår!

det började med att jag var sen till jobbet, så gick så fort ja kunde samtidigt som ja skrev sms, å det är ingen bra kombination för då är min hjärna upptagen (vid smsande alltså). å så möter jag en kille som är ruskigt til en annan kille ^^. å snygg va han med :P å innan jag liksom hade reagerat på att jag inte kände denna killen hade jag redan hejat xD HAHAH han kollade på mig som om ja var ett ufo. får hoppas att jag inte möter honom fler mornar :P

som om det inte räckte med det så senare på em på jobbet så satt jag i telefonkö.. å precis när hon svarar i andra änden så Hickar jag!! å det är ingen liten hick, utan en ljudlig xD HAHA så ja typ "ursäkta" å sen börjar ja ju skratta, hann få ur mig "jag heter" sen skrattade jag så mkt så ja var tvungen å klicka henne xD HAHAHAHAHAH ngt sjukt pinsamt. å alla undrade ju va fasen ja höll på med hahaha xD kan tillägga att jag inte ringde upp henne igen :P

nä nu får jag nog snart börja fixa lite här :P duscha å så kan ju vara bra med.

ska bli skojj ikväll :)

JUST det! ja å camilla var ju å såg morgan pålsson, världsreporter igår. SJUKT rolig film :D väl värd att se! HAHAHAHA "ja det var morgan pålsson direkt ifrån klamydia", "Göm dig Robert! göm dig för fan"

pusspuss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0