Påsk :)

Igår kom Edblom hem till mig vid sextiden. å vi började kvällen med att ta varsin 6:a raki. Oh fy fan va äckligt det är xD vi klagade över eftersmaken enda till bussen sen som gick vid tjugo i åtta och skulle ta oss till metropolen, Genevad :P
På bussen satt redan camilla som hade lyckats å inte missa den, trots att hon inte hade en enda klocka :P det var bra gjort ^^

sen väl i genevad, så tog det ett tag innan vi hittade huset :P haha. på feten sen var det mer välkänt folk :) var gött käk å mkt dricka :) så som det ska vara! jag å sandra var lagom flummiga. haha

sen skulle vi ta bussen in till hstd å festa vidare vid tjugo över tolv. den var vi nära på å missa. ja å sandra haffade den precis å han va inte glad över å få stå å vänta i 5 min på linda å camilla xD

Väl inne i hstd drog vi iväg till moon. :) å jag å sandra hade riktigt skojj :) jävlades med lite killar som inte riktigt fattade dissen :P flera ggr om dessutom. haha. vi måste ju varit ngt speciellt! haha. träffade en del folk man kände å dansade mkt :)

därefter blev det pasta å läggdags :)

Sandra var full när hon vaknade i morse xD haha. det hade jag rätt kul åt :P haha
Tack för en as kul kväll :)

ska jobba kväll hela veckan... :/ suck.

nä nu ska jag ladda inför imon å gå ner å sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0