ostar i rader

Idag har man då varit på Kvibille mejeri på information å rundvandring. Fast vi kunde bara gå i de "svarta" zonerna eftersom vi inte hade massa skyddsgrejor på oss. Men avdelningen som jaska jobba på är en svart, så där kunde vi kolla. Å ostlagret med alla cheddar låg där intill. MKT ost ifrån golv till tak. ca 500 000 ostar tror ja han sa att där låg på lager :O ! ojoj!

Åsa var med mig hos Putte idag :) Värsta teamworket vi hade eller :) å hon vågade rida lite med :) värsta najs. måste upprepas! Älskar å vara med mina kusiner :D

Å ska bli så kul på lördag! :D Då kommer henke ner å hälsar på med! typ ett halvår sen man träffade han. Gud va tiden går snabbt :S aja det ska bli riktigt kul iaf :)

Känner mig riktigt duktig, var ute å sprang en runda innan. så nu har man väl träningsverk imon bara för att man varit duktig. . taskigt det där.

Nää nu ska jag slappa fram tills lost börjar :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0