Lördag.

Var på Joe Labero på teatern i hstd i torsdags. :) Sån sjuk upplevelse :) måste göras om! Han e så sjukt grym!!

Underbar igår :) Riktigt kul! Var jag, angie å tesse :) Riktigt bra drag! dansade som satan :) så som det ska vara!
å vad hade en viss person fått på sig xD HoHoHo!!
Sen tycker vi inte riktigt om att de släpper in 16 åringar -.- fast d va rätt kul å retas lite med dig jennifer :P nästa gång kanske jag tjallar, så det gäller å vara snäll mot mig nu ;)

Upp tidigt i morse. 6.30 :/ uuuuh! å fan va trött man har varit idag nu eller. typ sovit 2 h. inte hälsosamt. blir lugnt ikväll :) ska kolla film. Sagan om konungens återkomst blir det. såg klart den om tornen typ nyss. så har lite paus nu :P

nää nu e jag hungrig. take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0