hoho.

Idag hade jag bestämt mig för att äntligen köpa högtalare till datan, lr ja kollade på några redan igår på on off, men så visste ja inte om dom skulle funka till datan så äntade till idag. men så åkte ja till elgiganten istället idag eftersom det var åt rätt håll.
å jag hade ju tänkt mig ett par för typ 300:-, men när ja kmr in där så hittar jag ett par grymma som säljs ut för halva priset :D, fast det blev ju dubelt så dyrt som jag tänkt i slutändan xD men de här vet jag ju att dom e grymma eftersom en kompis råkar ha likadana :P så jag blev glad :D

tiden gick as fort på jobbet idag tycker jag. najs att den gör det för en gångs skull :) en gång höll ja tom på att missa att det var rast xD väldigt ovanligt då jag brukar sitta å ränka ner minuterna 30 min innan i vanliga fall :P haha.

alltså det kan inte sägas tillräckligt många ggr. men jag känner nog fasen en viss person bättre än jag själv tror.. :S typ alla antaganden jag gör om saker som har med han å göra stämmer.. lr är han så lätttolkad bara? Jag råkade visst klämma ut mig en sån sak högt igår xD så han bara va?? vrf visste du det? ja typ ööö jaa du jobbar ju så mkt så jag misstänkte att det skulle bli så :P vad skulle ja säga liksom.. bara "joo men du brukar tröttna på saker efter ngn vecka lr två så.." xP

Ibland gör ja ju saker som ja inte borde, men jag ångrar mig faktiskt inte för en gångs skull. Det känns faktiskt ganska bra :)

rätt mys . haha

näää nog med tjöt!
Jag ROCKAR så är det bara :D

"Hey du sitter å stirrar, jag vet att DU vill ha MIG, så ställ ner ditt glas å följ med mig hem" xD stämmer så grymt ;P

va fan ska man ha pojkvän till? jag har det bra som jag har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0