Det är de stunderna man längtar efter!

Igår hoppade ja å Putte. första gången på typ 4 lr 5 månader för min del så vi tog det lite lugnt. Tog några språng innan jag fick tillbaka mitt öga för avstånd så va lite upprörd på mig själv där i början :P men sen gick det fint :)

red på kandaret ikväll. å han gick helt okey å sen efter typ 30 min så bara hände det :D Vi hade galopperat å skulle trava lite till innan jag skulle trava av han. Å han riktigt växte å fick sån jäkla nacke å ja hade ingenting i handen å han trapmade på as fint å gick i värsta samlade traven :D ! Sån sjuk känsla. älskar när man får vara med om de ögonblicken :) Hände ju så en gång i höstas ngn vecka innan jag blev sparkad. Fan va fin han e då!! då skulle ni se han! Red iaf några varv i vänster å sen i höger å sen såg ja till å sluta medan han gick som bäst :)

Hade ju fest i lördags. Blev lite avhopp, men vi som var där körde lite singstar :) sen kom henke vid typ tio :) å sen drog vi vidare till en annan fest å sen blev det b&b. Var så skojj att Malin var med ute med! :) så vi körde biljard å ja å henke loosade ganska bra :P haha. men det var en lyckad kväll.

nää nu e klockan mkt. en annan ska ju upp halv fem imon :/ så det är bäst att gå ner till sängen. fast blir nog rätt kul imon hoppas jag. lite skillnad mot att sitta i telefon hela dagen ;)

ha d fint! take care.

just det... btw så tog det 2 dgr.. sen hörde människan av sig.. jag kan läsa han bättre än han tror. tror att det är ganska bra. fast han e ganska lätttolkad. det är alla dom som bara vill en sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0