Yoho!

Vår protest gick igenom :D så efter två dgr ifrån 07.30-16.30 börjar vi som vanligt kl 07.00 imon :)
fatts SURT det var när retlog slutade vid 16 å vi fick vara kvar 30 min till :O å så gick jag ju miste om 1 h kvalitetstid å fint sällskap till och från bilen ;)

var min tur å vara portansvarig idag. vilket innebär att man ska hålla koll på alla lådor å sätta etiketter å sånt. mina föregående sånna dgr har haft en tendens att gå åt helvete :P men idag gick allt fint :)

satt i en jäkla kö på motorvägen idag -.- VARMT å början på klaustrufobi :S

nu var det visst tid för desperate.

Fan va fin han e :) och blir bara finare för varje dag som går. Sweet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0