vad tycker ni?

Olof e lagad :D as najs! så jag slipper cykla imon! För er som inte visste så hade ljuddämparn lossnat ^^.

Dagen började as bra iaf. Fick världens finaste leende :) ! sen han jag tyvärr aldrig snacka med han ngt mer :/ mkt å göra idag. Fast vi var grymma! 37 turer (burkar) på 7 portar! Återigen för er som inte vet så är d "normalt" å göra typ 28 på 8 portar. så nytt rekord idag ^^. Jag å Niklas var själva på 15 å gjorde 5 burkar. Det är inte illa ;)

Helt as sjukt samtalsämne på lunchen! ojoj då märkte jag att jag var ensam tjej :P

senare hittade jag en träbit som verkligen såg ut som en krokodil. så jag å anders döpte honom till Johnny. så jag gick runt där å flummade som fan :D alla fick sig ett gott skratt åt en Hanna som var vänlig att vara mkt följig :P Jag gick runt å presenterade johnny för alla. å han skulle åka truck å grejer ;P haha. ojoj gick lite långt där xD

 Sen luskade louise lite idag. Är 8 års skillnad mkt? alltså i vanliga fall hade jag sprungit å gömt mig för mig själv. men han e speciell. Jag bryr mig faktiskt inte, men han kanske gör.. å det är det som e d jobbiga..

man kanske skulle ta å käka ngt :)

ha d najs, hästbajs :P

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahaha som jag o karro på grillfesten för 3orna :P vi sprang runt o presenterade alla för den uppstoppade räven Sigvard :P

2008-06-17 @ 21:54:56
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0