sweety :)

Fy vad jag gillar mitt liv just nu :)
Här sitter man framför datorn, lyssnar på bra musik å det bästa av allt käkar ben&jerryglass :) sen är man nöjd med sig själv efter jobbet med :)

Imon ska jag få köra långgaffel :D oh va najs! lr egentligen suger det xP men jag har ju mina baktankar som alltid ^^,
känner att jag behöver lite mer tid med en viss retloggare ^^.

fast idag har varit en najs dag ;P ojoj! hoho. Jag sa inte nej till å ha honom över mig (A) fast jag hade bra ont i rumpan sen, för betonggolv e fan inte det skönaste :P

Koffe: jo han sa typ "kristoffer kyckling e bra på avsugning" (nånting ditåt kmr inte ihåg exakt :P) jag vet han e sjuk i huvet.
Jag: ja sa ju att ni hade ngn romans på gång ;P
Koffe: oh ja ^^
Jag: Men jag vill inte veta hur han vet att du e bra på det xP
Koffe: xD OJOJ va du fick det att låta ännu mer sjukt nu! haha
ja sånna här sjuka samtal har vi på jobbet xD Det värsta va ändå när de ropade på Davie å undrade om han ville va med på en dockning å ja bara va fan e det? Jag hade gärna sluppit veta det xD men nu vet jag vad killarna gör i omklädningsrummen världen över iaf xP om man nu vill veta det :O haha!

Kareoke på torsdag. Oh ja! börjar fanimej bli tradition :) fast jag ska faktiskt vara nykter på torsdag, även om ingen tror mig xD
 
34 tu idag :) i den här takten kmr vi få fetebonus i lönekuveret :)

haha folk frågade mig idag var´jag hade gjort av johnny xD haha! va ju nästan bäst.

Ett råd till allmänheten. Ni har säkert hört det innan. Involvera er inte känslomässigt i ngn på jobbet :P ett hett tips ifrån en som borde lyssna på det rådet . Fast det är redan för sent :P

Nu ska jag vila en kvart, sen duscha å sen steka köttfärs :P advanced.

- Vill bara hålla om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0