tonight.

Varit ute med lite jobbarpolers ikväller :)

varit najs! tog bussen ifrån hdal å sen inom koffe å lämnade drickan. sen hänkade louise med till mig å ja fixade mig å sen gick vi tillbax till koffe. massa sjungande :) å lite crazy stuff som vanligt. Louise va helt crazy :D

sen vidare till mårtensson. Chris va vakt så man kom ju in gratis :) Very nice!! dansade rätt mkt :) med drog hem vid två. för jag kände inte så mkt folk, å efter att ha tappat bort de andra tyckte jag inte d va så kul å va kvar där själv. så blevinom donkan å köpte en mcfeast :) å nu sitter man här. Anledningen var att jag skkulle kolla bussen imon bitti. 09.20 går den -.- ojoj tidigt!

hade lite psyktalk med louise. hon sa iaf att han inte höll på så som han gör med mig med ngn annan på jobbet å det är ju lite positivt iaf. FAN va jag gillar honom. men han är väl för bra för å vara sann.

nu ska jag sova. å jag vet ju vemjag kmr drömma om. :) sweety!

those eyes! oh!

- it pirrar in my stomack ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0