Tävling.

Tävlat i laholm idag.

LA1 & LA3. I la1 gick han hyfsat å vi fick rättvis bedömning. I LA3 däremot gick han superfint, men vi fick dåligt betalt, så det var lite tråkigt :/ sen red jag fel väg för första gången i mitt liv xD jag hade typ värmeslag + att det var hög å vän hela tiden så ja blev helt snurrig. så precis när jag svänger kmr jag på att det var åt höger jag skulle så ajg gjorde ngn snygg halvpiruett där xD

så när jag kom hem ikväll så kom jag på att fan jag har ju inga mackor till jobbet imon så fick gå till hemköp å köpa lite bröd :P

nu ska jag snart sova!

betessläpp på torsdag istället. jag som sett fram emot ikväll, men men.. bättre sent än aldrig.

puss på fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0