sweeet!

Damn säger jag ;D ojoj den magen :P Den va rätt stenhård ^^, sen hade jag inte så mkt emot å klamra mig fast på hans rygg heller när han skulle försöka fälla mig. gör jag gärna fler ggr :)

Vi var grymma idag, jag, niklas å jesus. tömde 1 40:a å 4 st 20:or! Det ni ;)  totalt gjorde vi 36 turer idag. as gött!

många trevliga stunder idag :) om alla dgr ändå kunde vara som den här ?

hade en underbar dröm innan jag vaknade i morse. Oh helt kär var jag när jag vaknade :O ni kan ju gissa vem den handlade om :P

fattar ni hur trista de veckorna kmr vara på jobbet när han har semester :O lr ja vi har ju alltid kul på jobbet, men det där extra kommer saknas ju ;P

nä usch! va fan håller jag på med egentligen :/ Hanna skärp dig!

nu ska jag käka. VRÅLHUNGRIG.

var ute å kantrade med angie å robban idag. träningsverk imon!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha..du får ta o förklara dig mer detaljerat på msn senare ikväll ;) så avslöjjar jag lite smarriga detaljer ;)

2008-06-12 @ 19:59:22
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0