Bajs då!

mitt blodsocker e verkligen i botten just ju... hatar när det är det. sjukt irriterad på allt är jag då.
just nu e ja as pissed på att ja hade sån BAD tajming för typ 25 min sen.
å att jag kommer längta ihjäl mig till måndag nu. för ons-fre kmr ju gå as långsamt nu ju! :(

Håller en tumme för dig iaf :)

skjut mig snälla. jag blir knäpp på mig själv. å fan kan inte mina nudlar vara klara snart så ja kan få bli på bra humör igen.

Kan det inte bara bli som jag önskar den här gången? tycker jag har fått må dåligt tillräckligt över sånt här bajs.

gårdshult ikväll. ska bli trevligt :) var ett tag sen man träffade alla där nu.

aja annars har väl min dag varit helt okey.

take care, drive safetly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0