Smartas!

Vet ni vad jag kom på? Jag har ju glömt skriva vad som hände i lördags.
Jag har fått höra detta hela dagen på jobbet idag så därav att jag minns det nu :P

Jag vaknade som vanligt innan klockan ringt å kollade på mobilen i gammal vana för å se hur lång tid jag hade kvar å sova innan jag skulle upp.
06.44 !!! Panik! Hanna slänger sig upp ur sängen å slänger iväg sms till louise å ander att de ska säga till att jag kmr.
jag slängde på mig kläderna å in i badrummet å kollar mig i spegeln. FAN det är lördag!!

Hade inte ett minne av fredagen. det var först när jag verkligen tänkte efter va fan som hänt i fredags som jag kom på det. å då ville jag bara somna om å aldrig vakna. men jag va ju så jäkla pigg efter denna händelse så det var ju omöjligt.

vid elva tiden fick jag sms ifrån anders ifall det gick bra på jobbet :P
å ja, jag har fått höra detta fleeera ggr under dagen.

så bra mådde jag :P nu mår jag faktiskt bättre, fan va bra jag har blivit på förträngning måste jag säga. Inget å vara stolt över, men man mår bättre av det.

Men han va fin idag som vanligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0