ojski

Jag borde stå i duschen nu :P ska vara hos Louise om typ en timme. det kmr jag inte hinna. Måste bara skriva av mig lite :P

Idag har varit en bajs dag. lr vi har haft bajs containrar!
I min burk liktade det gammal kinesiks spya! å det var inte lite svagt utan det var verkligen så att jag fick svälja ganska många ggr för det var nära att komma upp en svensk sådan oxå... :S Qvint fick gå hem efter en halvtimme i den xP han mådde redan lite kasst när man kom till jobbet å sen blev det värre . stackarn :P
vi försökte med masker å grejer, men de drog bara in lukten ännu mer, så det var bara å svälja hårt å last ut de 1800 lådorna :S vi började kl 07.00 å var klara vid 14.00 ungefär :S

sen körde fadill på mig med en motviktare idag. som tur var va d bara handleden som tog stryk för jag kom precis bort i sista stund :S vet inte hur många ggr han sa förlåt sen :P

Inte träffat sweety så mkt idag tyvärr :/ bara sagt hej å hej då typ, inte hunnit snacka ngt. å så ska man stå ut i 3 dgr tills det är måndag ;O alldeles för lång tid ^^

oj fan nu måste jag nog in i duschen!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0