ojoj med flum idag :D

Dagen började med att vi fick en burk med pallade grejer. räckte med en där som körde, så jag å davie hjälpte till på 16 istället. Sjukt galet det var eller xD var vi två, rosie å andreas där. Flum till 1000! :D samtalen var allt ifrån att man blir as full om man dränker en tampong i sprit å trycker upp den där bak till föräldrar som backat på stenar med bilen å massa skit :P Skönare människor än rosie å davie får man ju leta efter. Alltid sjukt kul å jobba med dem :D
sen gick vi alla runt å visslade på julsånger :P
å Micke han påstår hela tiden att jag inte jobbar :P ska han säga. men som han själv sa "jo jag vet jag är väldigt fylld med dubbelmoral ;P" han snackar för mkt för sitt eget bästa - stämmer faktiskt :P

sen har jag la mest kört motviktare hela eftermiddagen för vi fick en till burk med pallat. man e ju rätt grym på å köra den nu ;) skojj tycker jag, fast man sitter ju å konsentrerar sig så mkt så man blir ju mer trött av det än å bära lådor :P idag hade vi bara massa 16-27 kg lådor. det var rätt gött å få lyfta lite tungt idag. har kännt mig så slapp :P

ojoj nu kommer elin snart å hämtar mig :) hon sa hjälpa mig med putte i sommar :) Känns kanon! ska kanske byta om.

ojoj vad jag tycker om närkamper ;) fast jag hade ju inte en suck till å vinna ^^, men det brydde jag mig inte så mkt om ^^,

va mkt ojoj det blev :P

- Han är så fin :) !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0