Midsommar.

ojoj!

I torsdags va d då förfest hemma hos Louise å hennes kompis. Va jag, louise, emelie, anders, qvint å henke (dolken) å sen lite kompisar till louise kompis. De underade nog om man blir så skadad av å jobba på retlog som vi verkade vara xD
Sjukt kul hade vi iaf. satt å hade allsång å gungade i soffan å tog Massa flumbilder! Helt galet så som det ska vara!
sen drog vi till mårtensson å kareoken, men ja va rätt sleten så drog hem typ halv ett. skulle ju upp kl sju daen efter med så..

sen igår va d hem till camilla vid sextiden :) fixade lite med maten å så innan alla andra kom. Riktigt trevligt :)
trots att där va en viss "ambasadör ifrån Hawaii" som va rätt full å la armen om mig vid middagen å sa typ "jag e så kåt så jag vill ta dig om 5 min" xD HAHAH ja typ tappade matlusten å sa till honom att jag faktiskt satt å käkade :P

vid halv elva tog vi bussen in till stan å träffade carro å malin i tylösand :) sen tog vi bussen vidrade in till stan. Sjukt kul vi hade på bussen :D sen drog v runt lite på lite ställen i stan, sen vid halv tre va vi så trötta så då drog vi hem :P haha

nu va d visst jordgubbar här :P så får gå ner å käka lite :)

Kan det inte vara måndag imon? Längtar..

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha nää du drack inte vin..men david skulle ju, o så frågade han dig om du drack vin me sugrör när du sa att den skulle in o inte ut :P

2008-06-22 @ 11:22:04
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0