Måndag.

Alphabeat - Fascination
Ngn mer än jag som bara inte kan sitta still när man hör den låten :D Man blir ju bara sjukt glad!

ojoj va jag, niklas å mark jobbade fett bra idag. gjorde 3 40:or å en 20:a :) kändes riktigt najs!

haha jisses va ja å sabine snackade massa strunt idag :D blev inte så mkt seriös ridning för ngn av oss. Men vad gjorde det. Vi hade massa skojj å disskutera ju ;D Hon tyckte att jag ska sluta fega, för som hon sa "attman kanske bara får en chans å at man bara lever en gång å bla bla" :P

Benji ställde lite för många jobbiga frågor idag :P tror att han har börjat lista ut lite för mkt :P bara han håller klaffen isf :P

oh jag ska snart käka upp det sista av min ben&jerrysglass :) mmm! man måste ju få njuta lite.

satan va det åskade när jag skulle sova igår :S då önskade Hanna att hon hade haft ngn som kunde hålla om henne. Usch, måste sånna saker som åska finnas? läskiga saker.

idag när jag skulle handla skulle ja ta ut pengar å trodde ja hade ca 500 kr på kontot. det visade sig att det var 92:-. som tur var hade jag 300 i plånboken upptäckte jag. annars hade man fått svälta i två dgr ^^

oj va rörigt det blev idag. aja
tjing tjong!

Ja drömmer för mkt för mitt eget bästa. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0