lördag å söndag

Jag å angie drog till Biltema igår eftermiddag för att inhandla högtalare till Olof :)

Väl där mådde jag dåligt. Såg bara massa artiklar som jag packat upp denna å förra veckan :P ja gick runt å bara "ah den hade vi 1500 lådor av förra veckan å fan den hade vi 3000 av igår :O" skadad kände jag mig!

Blev 4" högtalare fram å 6"*9" i hatthyllan å en 8" woofer med :) Såå najs!

Åkte ut till Angies bror Robin ute i skärkered sen som fixade allt :) As schysst!

sen skulle jag gått ut med lite jobbpolers, menjag var på hyfsat humör å ville inte förstöra det me alkohol, så åkte hem till päronen å käkade middag istället.

så idag har jag vari duktig!
Drog ut å åkte inlines i fm :) så längesen jag gjorde det. Älskar det! åkte till gullbrandstorp å tebax alltså 1 mil :) sen hade jag dock fruktansvärda blåsor på fötterna.
sen har jag dammsugit bilen.

å nu ska jag ner å käka för ja ska träffa elin i stallet kl 15 så ska hon hoppa Puttas :)

Tjejer brukar ju köpa kläder för å må bättre. Som vanligt köper jag alltid teknikprylar . Blir en ny mp3 i veckan med, har fått tillbaka pengarna ifrån den förra nu så.

take care. å lyd mitt råd som jag skrev för ngn vecka sen lr två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0