Jag erkänner väl då :P

Jag körde långgaffel idag. Oh vilken dag :D

Varnade Louise att hon får torka upp mig ifrån golvet när jag smälter till en pöl xP

Det räcker helt enkelt med att skriva det jag faktiskt nog har fått mig själv att erkänna. Jag har fan gått å blivit förälskad. Å det är inge bra xD

Mina andra buddies som jobbade i burkarna idag slog nytt BAMSE rekord med hela 44 tu :O :D !!!! HELT sjukt! jag tyckte väl att det var mkt å köra ut :P

Jag vill bara vara med han hela tiden :) Kan inte låta bli :)

Om jag ska vara ärlig så är det riktigt längesen jag kände såhär. Om jag ens har kännt så här innan? :)

Kommentarer
Postat av: Therese (gamla 24an)

Jag förstår precis hur du menar, söta lilla Hanna :) helt stört, haha!

2008-06-19 @ 01:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0