I need a miracle.

I need a miracle
I wanna be your girl
Give me a chance to see
That you are made for me
I need a miracle
Please let me be your girl
One day you'll see it can happen to me
I need a miracle
I wanna be your girl
Give me a chance to see
That you are made for me
I need a miracle
Please let me be your girl
One day you'll see it can happen to me
It can happen to me


Day and night
I'm always by your side
Cause I know for sure
My love is real my feelings pure

domdididum! Fan Hanna! Du får inte börja tycka om folk sådär. Spelar ingen roll att han är speciell. Du vet ju att det alltid går bajs ändå, så vrf ens försöka. Bättre att inte ens försöka drömma. Det mår man bäst av.

Grymma vi var på jobbet idag. På tal om toasters.
man brukar tömma en 40 fotare å en lr två 20:or på alla portar utom 16 (för där gör man minst 3 st 40 om dagen) om dagen. Idag tömde jag, qvint å ngn skum, trög å seg (förlåt mig men höll på å få rycket på honom :O) snubbe 3 st 40:or! Det är inte illa pinkat ;)

Usch jag måste dra ner på mitt coladrickande igen.. har druckit minst en om dagen hela helgen å i förra veckan. å nu kan jag ju inte sluta :O det är ju så gott! ingen abstinens än iaf ;P

å på lördag blir det nog party med louise å några till på jobbet :) Hon e värsta schysst den bruden.

nu ska jag diska. take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0