Helgen :)

Jobbet i torsdags va najs :) fick köra långgaffel halva dagen :) fick massa najs pratstunder ^^,
alltså det är sjukt. jag har inte kännt såhär för ngn på lääääänge. å det värsta är att jag hatar å känns såhär, för det går ju alltid åt helvete. allt bli bara så jävla jobbigt. men jag kan inte hjälpa att så fort jag ser honom känner jag mig som den lyckligaste personen i världen... :$

På kvällen blev det mårtensson med lite folk ifrån jobbet :) förfest hos emeli. sjukt galet :D likaså var det på mårtensson :D mkt folk man kände å ännu fler jobbarkompisar träffade vi där :) typ hemma halv fyra.

sen bar det av till liseberg på fredagen tsm med angie å bengan :D underbara liseberget :D han inte åka lika mkt som förra året tyvärr. var rätt mkt köer. men bara at få komma dit e najs :)

solat å badat idag å igår :) Underbart!

å nu ska jag ta mig in till stan igen hade jag tänkt :)

Take care.

- I go crazy when I look into your eyes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0