chill.

Så sitter man här. å har nedräkning till jobbet igen xD 14 h kvar för den som undrar ;P

var med camilla i stallet idag :) så vi var ute å körde cecilias ponnyer. Jag körde Neppe som vanligt :) han e så söt. ska med dit på fredag med.

slapp å go dag den här :) tog bussen ut hit vid halv tio i morse då. fan va ja hata å åka buss bakis :S gör mig dålig! sen gick jag halvt spyfärdig å la mig å sov lite till :)
FAN va arg jag blev btw. Min mp3 e sönder -.- den bara hänger sig. har tryckt på resetknappen Flera ggr å den bara dampar ändå... snark.
sen låg jag iaf å slappade till halv ett :) fast va iofs uppe å lagade mackaroner en gång vid halv elva oxå :P

Jag vill bara krama dig! :) typ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0