Carola - Mickey

Oh Mickey, Mickey hey Mickey, du är helt okej Hey Mickey!

Att du är störst och bäst
det vet du alltför väl
Det är en tråkig fest, och du, tänk om du har fel
Det är nog bäst att vi går
så vet vi var vi står, Mickey


För när du säger ja!
så menar du jämt nej!
vem är det du vill ha?
är det nån annan eller mig!?

Hur kan du gå din väg
och låta mig stå kvar, Mickey!

Oh Mickey, att du inte fattar vad du får
Jag vill att du ska stanna var enda gång du går!

Oh Mickey, att du inte fattar hur det e'!
Så se på mig Mickey
vad jag vill ge Mickey, se Mickey
Se hur det e' Mickey, hey Mickey!


Och varje gång du tar min hand tänder du en eld
Hjärtat står i brand, jag vill gå ut med dig ikväll
Du är sensationell, så sen-su-ell, Mickey


Så ta mig och håll mig hårt
och visa vad du kan
Var som helst och när som helst
jag vet att du är man
Så säg inte nej, vi gillar ju varann', Mickey


Haha. Så sjukt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0