Boring!

Riktigt seg dag idag. Tiden har verkligen segat sig fram.

Jag vill bara sova.

Ska till camilla å fira henne snart.

Tur å spel å otur i kärlek. Det är jag i ett nötskal. Kan jag inte börja förlora lite i skitgubbe på rasterna så ja kan få turen lite uppdelad ;P

Kom hem nu å rädda mig? ;)


kom hem ifrån camilla nyss nu.

skulle ju vara där vid halv sju typ. Jag kröp ner i min säng vid halv sex för å ta en powernap tänkte jag. tjugo över sex vaknar jag av att shuffeln slog på en väldigt dunkadunka låt. å tur var väl det xD haha. Slängde mig in i duschen å va hos camilla tio i. Inte illa ;)

Blir det party på fredag lr brudar? lr får jag ta det lugnt :) ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0