Blue as the sea.

Don't you know, you'r the one who makes me smile.
Don't you know, baby look into my eyes.
Oh can't you see what I feel,
you are everything I need.
Believe and stand by me.

Din lilla spännis ;) haha!

Fan va kul vi ska ha på lördag :D
Jag å louise ska hem till koffe. å antagligen ska benji å qvint dit med. inte säkert. Benji är typ intresserad av louise å ska hålla på å fråga ut mig om henne hela tiden xD så nu har jag fixat en "dejt" ;) fast bara om benji håller sitt löfte om lördag fm. Han har en väldigt viktig uppgift att göra då.
Ska bli gaaaaalet!
Louise e allt lite nyfiken på vem det är jag e lite "in to" på jobbet, men hon får allt vänta lite med å få reda på det ;P fast hon vore rätt korkad om hon inte listat ut det xD med tanke på att hon senast i förrgår undrade va fan vi höll på med i en av våra "närkamper" :P haha.

Fan va trött jag har varit idag. Typ höll verkligen på å somna på jobbet om jag inte hade ngt att göra. ett tag kändes det som att jag hade feber tom :S (Han den där var faktiskt inte i närheten då, så det var inget sånt ;P) måste ju vara frisk imon. jonas ska typ prata med var å en av oss å grejer...
å så måste jag ju vara redo tills på lördag ;)

Å mitt huve var inte med idag :O imon måste det vara det för jag ska vara portansvarig.. -.- jag orkar inte..

aja.

Fin :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0