:) vs :(

oj med flum det har blivit idag. Viktor e ju tillbaka ifrån sin semester. å det märks :P
Har varit riktigt kul på jobbet idag faktiskt :)

å imon ska ja, benji å viktor käka taccos å kolla film. ska bli skoj :)

ska bara till stan först å leta klänning till på lördag. har ngt med Panik! men men ja ska la hitta ngt å ha på mig förhoppningsvis.

Fan jag vill inte tycka om honom så mkt som jag gör :( jag behöver verkligen semester nu så ja inte får träffa honom på två veckor.. kmr ju SUGA hårt det med.. men tror att det är hälsosamt för mig .. riktigt sjukt är allt :(
Vet att jag skrivit det innan, men kan sägas igen. Har nog fan aldrig kännt såhär för ngn innan . å det gör ju att det hela suger ÄNNU mer.

Bläääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää!!!

aja nu ska ja duscha. Peace.

Love hurts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0