stress, stress

Allt är som innan :) Fast det är lite strängt emellanåt, men jag biter ihop :P
Oh vad jag får pläågas med mig själv ska ni veta ^^

sjukt trött man var när man kom hem ifrån jobbet idag. Tempo, tempo hela dagen.. inte hunnit vila ngn minut känns det som. tömde 5 burkar på 16 idag å det va bra jobbat. vi gjorde 39 teu idag. ska ju ligga på ett snitt på 38 varje dag denna veckan :O
hoppas att jag får köra långgaffel en dag. hade varit skönt. okey att man dessa dgr får köra som en tattare för å hinna tömma men trucken går ju inte fortare än den går :P

Imon måste jag bara sola. jag har verkligen tappat all färg typ :O å det är hemskt!
hoppas att det är fint i helgen för då ska jag ligga å pressa!


-

Kan man bli mer frustrerad!


-

Tycker om :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0