Sjuk dag på jobbet :D

Sjukaste dagen på jobbet på länge :D
var ju ute igår med alla älskade brudar å lkpg gänget :) as skoj va det å Hanna va inte hemma förrän 3 :P hann sova 3 h innan man skulle till jobbet.
Inom macken å köpte cola så ja skulle vara vaken :P

Jag å anders har kört långgaffel hela dagen å om ja e på flumhumör i vanliga fall va det ju inget mot idag. Helt väck va ja xD

Var tvungen att smuggla in min andra colaflaska för man fick tydligen inte dricka det nere på lagret (????? helt sjukt!) det höll på å misslyckas för en viss person fick för sig å bära iväg på Hanna (A) å då va colaflaskan nära å bli synlig för andra :P haha.

Sen gjorde jag å anders det bästa ever :D när retlog hade rast så byggde vi upp murar med kartonger i en gång. å sen körde jag igenom dom så det flög lådor åt alla håll xD Vi filmade allt å planerar å lägga upp det på youtube xD
Finaste tyckte det var rätt kul å se filmen sen xD ojoj med flum :D

Tack vare cola och KAFFE har jag klarat av denna dag :P på lunchen va ja så trött så jag skakade, det va rätt läbbigt :P hehe det gör ja iofs nu med. men nu e ja ju hemma så :P
tänkte tagit mig en tupplur, men ska ju ut till hdal å finns risk att ja inte ens vaknar av väckarklockan i mitt tillstånd :P

Helt klart bästa dagen på länge ! om man bortser hur jag mår då :P

iom att ja dricker cola nu med så har ja typ druckit 1,5 l cola idag :P inte så hälsosamt :P

Jag beslöt mig för att skita i mitt uppdrag, så ni vet det allihop :) tar det kanske efter semestern för kändes hlt enkelt dumt å ta det dagen innan semestern :P

nu ska ja sluta tjöta.
Ha d!

Kommentarer
Postat av: Sandra

de va helt gaaaaalet :D tack för en underbar dag o kväll :D:D

2008-07-18 @ 22:30:37
URL: http://floppsy.blogg.se/
Postat av: Therese

Det låter faktiskt förnuftigt Hanna :P kul att ni hade skoj på jobbet ändå haha! :D

2008-07-18 @ 23:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0