ser man på^^

varit inne i stan med bengan idag :)

va väldigt varmt, men det funkade. Hittade ett par sandaler, en piketröja, en kofta, ett par shorts å ett par trosor :)
å sen köpte vi varsin frappino på esspresso house med :) gott å svalkande.

efter stan drog vi ut till micro.
ja gick runt i butiken å kollade runt lite bara medan sandra fick hjälp av en snubbe. sen följde jag med dem bort till reservdelsavdelningen.
så ser jag typ i ögonvrån att det kmr ngn kille gående mot oss så ja kollar upp bara för å se om han ser bra ut. Vem är det om inte Tobbe :O xD haha. hur stor är sannoleken liksom... han inte prata så mkt för han höll på med en kund.
Men lika snygg som vanligt va han iaf ;) Han hade köpt ny bil med. Den föll Hanna i smaken ;) En bmw såklart ;)

ja köpte en as cool drake som numera sitter på ena sidan på olof ;) haha

sen på vägen hem körde vi nerom jobbet. För jag va ju tvungen å visa Hans bil för Bengan å så ville jag ju se den en sista gång med ^^. Om man inte får träffa honom får man ju säga hejdå till bilen iaf.. FAN alltså :(

aja nu e ja ute i hdal iaf å svettas som en gnu för det är sjukt varmt här uppe. så därför tänkte jag bege mig neråt nu :P

ha d fint allihop :P

btw så ska ja å bengan till micro på fredag igen ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0