SEG.

Att jag e seg. Jag behöver verkligen den där extra kvarten på morgonen.. så sägnen snart för min del. Helt klart.

Väldigt slapp dag på jobbet idag så är väl därför man känner sig helt degig. Va på 16 å 3 av 4:a 40:or va pallade. SLAPPT, för slappt, för man håller ju på å somna på trucken..

Red en sväng på fältet med Puttas idag. Han har ju inte gått på en vecka typ pga hans bakhovar. Men nu har han skor på fossingarna igen :) Under semestern ska jag verkligen ta tag i det här med ridandet å börja få han fin igen. Måste det.
Å jag måste sätta ut annons då med, för det funkar ju faktiskt inte Hanna :/

Kan det inte bara vara annorlunda :O Jag bli ju KNASET!!!!
- I don't want to be in love.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0