Muffins.

Har egentligen inte så mkt att skriva.

Bara att vi idag fick muffins igen. Å alex såg att där va inge bäst föredatum på dem. Mutantmuffins som håller i evighet det är äkta retloganda det! ^^

Satan va d åska å regna när ja var i stallet :O Stackars Puttas fick vänta länge innan jag kunde gå ner till hagen å hämta han. Imon ska han äntlige få nya skor. OMG va han ser ut om fötterna!!

Sabine e bra på å göra en på bra humör alltså :D Hon e galnare än man tror! haha å jag lovar å göra mitt bästa ;) lägesrapport nästa gång vi ses :P

Å jag måste verkligen ta mig i kragen nu å rida putte ordentligt. så här kan ja ju inte hålla på. Ska göra han fin igen nu. å sen måste jag ta det sjukt jobbiga steget å sätta ut honom på annons :S jag vill ju egentligen inte, men det här funkar inte. Jag måste inse det. Jag orkar helt enkelt inte hur mkt jag än älskar honom.

- It's really good to hear your voice, saying my name it sounds so sweat. Comming from the lips of an angel, hearing those words, it makes me weak.
Sorgligt Hanna!

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0