möhippa :)

Möhippa för syrran i lördags :)

Riktigt trevligt! Va riktigt kul å se på när hon gick runt på stan å sökte sponsorer ;)

Vi fick åka limmo hem till haverdal sen med, väldigt passande :) väldigt trevlig taxichaffis å vi har bokat in honom nästa helg till bröllopet. Hanna fixade nr ;)

Måste bara säga att det är sjukt skönt å vara hemma igen efter en vecka i hdal :) hem ljuva hem!

Mina kära systrar har gett mig ett uppdrag. Jag är helt med på att genomföra detta. Känns rätt å göra så å jag måste verkligen få det ur mig.

"Hanna man ser ju på lång väg å hur jävla kär du är. Du blir ju helt nipprig så fort du nämner honom"
Själv har jag inte riktigt insett att det är såhär illa ;P lr jag försöker å ignorera sanningen. Det är lättast så.

OJOJ va jag längtar till på torsdag :D vilket drag det ska bli då!
Förfest hos fegge å henke, sen rixfm, sen ännu mera förfest sen Stan!
Jag ska nog inte köra truck på jobbet på fredag ;P men det är ju sista dagen innan semestern så ;P hoho.

Nä om man skulle ta sig en citronmuffins till :)

-Tänk om... hatar dom orden. men jag är tyvärr en sån som aldrig kmr förlora hoppet.

Kommentarer
Postat av: Therese

"Hoppet är det som lämnar människan sist" - har du väl hört? ;) Jag tror på dig och det bästa vettu! Och jag kräver en rapport sen :P Lycka till!

2008-07-13 @ 23:07:42
Postat av: Sandra

haha du...de blir lite smått ändrade planer...förfest hos killarna, sen rix fm o sen på henkes begäran leffes :P men de blir nog najs ändå :D ska bli så jääävla kul o partajja me dem igen :D:D

2008-07-15 @ 14:39:17
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0