massage tack!

Idag efter jobbet sprang jag runt som en GALNING i alla klädesaffärer som finns i klass med min ekonomi ;P skulle ju hitta klänning till på lördag. Helt fuckning omöjligt! hittade en som va fin. å sen som va ännu finare men den provade ja inte när ja såg att priset va 1200... :/ den ja provade va oxå alldeles för dyr.. 900 å det var tur att den satt skit för annars hade ja varit tvungen å köpa den för det var sista affärn ja va inne i...
hittade en billig top å köpte ett par tights på HM så kanske kan ha det, får se...

imon ska det bli skoj :) oh ja! fast ja ska ta det rätt nyktert tror jag. För man kanske måste köra motviktare på fredag å då e d ju inte så smart å inte va så med. 

ohhh va upprörd jag blev på en jävla idiot idag :O han höll på å köra in i mig. jag skulle köra om honom för han stod å snackade med ngn annan. å han ¨vände sig om å såg att ja kom å var dessutom tvungen att flytta sig för att ja skulle komma förbi. sen när ja ska köra om. då bara svänger han rakt mot mig :O :S å så säger han "ojoj här va d full gas" ja blev så jävla förbannad så ja sa ngt i stil med att jag kollar iaf var jag kör :O!! jävla CP.

Du, Qvint. Inte ett ord till ngn ;P om du nu snokar här igen ;)

Fy fan vilken muskelknuta ja har vid ena skulderbladet eller :O ONT gör det å spänner hela jävla tiden, så länge man jobbar tänker man ju inte lika mkt på det.. men nu..
Massage - Ja tack!!

- I'm a dreamer and I'm dreaming about you..

Allt för idag. Ha d najs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0