Jävla mage! å hjärta med för den delen :P

Jag har typ ont i magen. Å det är inge bra tror jag. Typ haft det i några dgr nu. Å så har jag huvudvärk å e trött.
Mamma sa ju jag borde kolla mitt blodtryck igen så inte det har gått upp pga njuren å att det är därför jag har ont i huvudet.

Men när ska jag göra det liksom :O typ på semestern... grejen e den att ja e rädd för att dom ska säga att det är ngt fel på magen å att jag inte ska få jobba kvar. å då går jag å skjuter mig! så därför vill ja inte gå å kolla den.
Har ju typ en halv ask kvar med mina smärtstillande här hemma om det skulle vara så ;P fast dom får man ju inte riktigt köra bil på. så blir ju lite jobbigt :P

Sjukast idag:
Qvint å anders stod å pratade om en lek som hette gömma pinnen" som dom kommit på.
ja bara: ah fast den kan ju inte jg vara med på.. för jag har ju ingen.
Anders: jasså säger du det?
Jag: ahh fast jag kan ju faktiskt hjälpa till å gömma den :O
xD HAHA ojoj. vårat jobb e inte hälsosamt :P

Å så har man ju gått å blivit "syrran" nu bland alla broschorna ;) haha. Ey Broschaaaaaaan!

Ååååh! Alltså jag tycker inte om att jag fortfarande ska smälta varje gång jag ser Honom. Kan man inte bara säga till hjärnan/hjärtat att "hallå ingen ide ta å glöm han :O"
Men Hanna e ju så jävla dum så hon går alltid å hoppas :/
- Are you made in heaven?

Hugs an kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0