Fescht!!

Igår blev det hårt :D

Blev buss ut till brogård vid tjugo över åtta. Va jag, carro, louise, anders, koffe, janne å martin. Lite senare kom angie med. Väl där var det ett stort partytält uppsatt å fortfarande släktkalas :P haha
men det dröjde inte så länge innan gamlingarna å ynglingarna drog sin kos å det blev drag :)
Vet att jag hade as kul å att det var flummigt men så mkt mer minns jag inte :P

Sen blev det buss tillbaka in till stan å vi drog bort till mårtensson. Chris va vakt så vi ynglingar kom in :) återigen sviker mitt minne mig, me vet att jag dansade rätt mkt å lyckades flörta till mig en tröja som det stod "I (L) the kroupier" lr ngt sånt :P

Jag å louise blev hungriga så vi drog till donkan sen. Sen gick Hanna till GT å sov där för ja tyckte det var för långt å gå till klackerup ;)

Ja å nu sitter man här. As bakis! å funderar på om man ska ta moppen till stallet så att man håller sig vaken hela vägen. För finns viss risk att inte ens musik kan hålla mig vaken :P

Med tanke på i fredags e jag typ fundersam över morgondagen. Jag fattar fortfarande inte :O

aja. tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0