Ett tag sen :)

Va dålig jag har vari på å skriva nu då... bara för att det inte är ngt jobb, så ja har inget å skriva ;)

näää men syrran å niklas gifte ju sig i lördags :D Massa fint var det!! :) sen efteråt va d middag, dans å tårta ute i frösakull :) å sen drog jag, henke, fidde, sandra å (har glömt hans namn:P) in till stan :)
ja, henke å fidde drog till henke från kontorets inflyttningsfest. så va där en stund :) sen i brist på dricka drog vi till bulls å satt där en stund. sen va vi trötta å det ösregnade så vi bestämde oss för å ta ngt å käka å sen dra hem.

sen har jag umgåtts med syrrorna :)

var inne å shoppade i måndags. tog slut på mina sista kronor ^^ blev en datorväska (för presentkort), en hood å en spargris :P
å jag har ju hittat min blivande favvis butik :D trodde inte det fanns ngn butik där längre med det utbudet. Men bredvid morfars ligger den iaf å där kmr jag befinna mig ofta :D

va hos bengan å kollade film igår :) Step up 2. riktigt bra! grymmaste filmmusiken på länge dessutom.

tränat för Malin idag å Putte gick fint :) så nu ska ja bara sätta ihop ngt slags program som ja kan rida när folk ska komma å kolla på han, se ska ja sätta ut han på annons... :/

Till Angie i melle imon :D ska bli sååå najs :D:D

Tips på låtar ni ska ladda ner:
Duffy - Mercy
- Use your love
Cherish ft Yung Joc - Killa (Eller så tar ni å söker på step up 2 å tankar hem alla låtarna :) )
Neuroticfish - They are coming to take me away

nu ska jag ta å bränna en ny skiva till Olof :) som för övrigt ska vaxas nästa vecka = träningsverk :O !!! som Han sa till mig på jobbet för några månader sen: Det är du som har den där vita golfen va? Den behöver en polermaskin ;)
jag kan bara hålla med xD

- Now you see I've gone completly out of my mind.

Jag saknar er på jobbet allihop :O :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0