blääääääää

vill man veta hur slut man kmr vara efter denna vecka?
idag gick alla hem direkt när klockan ringde utan å bry sig om janne lr jonas hade ngt att säga å utan att bry sig om hur många teu vi gjort idag. så trötta va vi på denna stressskit som vi har nu.
jag har kännt mig som en zombie hela dagen å jag vet att jag inte varit ensam om det.

var å solade innan å det var skönt :) tog en powernap samtidigt. två flugor i en smäll.

sen ringde elin å sa att putte fastnat i staketet i hagen å hade sår på benet å det var svullet å att han va fortfarande svullen efter fästingen i söndags. ja bara nää jag orkar inte. svullnaden på såret går förhoppningsvis ner. sen bad ja mamma ringa slöinge för säkerhetsskull om fästingbettet. å jag ska typ hålla koll på honom så han inte får feber å blir svullen i benen å så...
jag pallar ju inte att min kära häst går å får borelia på allting nu..

ja va säger man. Inget går min väg här i livet helt enkelt.

- I was lonley from the start.

suck.

Kommentarer
Postat av: Sandra

då är vi två...va är de dem säger..delad glädje är dubbel glädje, delad sorg hälften sorg..puss på dig darling

2008-07-03 @ 13:19:59
URL: http://floppsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0