Weiiii!

Idag har jag ridit :D:D för första gången på 3 mån!! det är sjukt lång tid ska ni veta.
Fast när ja hoppade upp kändes det som att det var igår, MEN när Putte började skritta sen xD HAHAH det var en speciell känsla haha xD kändes hur mysko som hellst, måste upplevas :P
sen å börja trava var ingen fara :) ja red väl i en halvtimme ngt sånt å magen kändes typ ingenting, lr ja tänkte inte på den iaf.
imon ska jag nog testa å galoppera lite, vi får se ^^ längtar redan iaf :) !!

gick bra på jobbet idag med :) fast hade typ 2 dö timmar då ja inte fick en enda intervju -.- typ ingen svarade lr så när man väl kom fram skulle ja återkomma en annan dag. hoppas bara att ja får en ny undersökning imon för nu har ja suttit med denna i 14 h sammanlagt i rad å det börjar bli lite tjatigt ^^
å en viss person sitter ju å ringer privatsamtal hela tiden det är faktikt ganska störande, för jag kan ju inte låta bli å tjuvlyssna xD å då kan ja inte konsentrera mig ^^

bara två dgr kvar å jobba nu, sen är det helg för min del :)

var visst en tjej som trillade av en häst på lyngåkra idag å bröt ryggen lr va d va :S hemskt !!

å sen skulle ju jennifers mamma predika för mig om det å om säkerhetsvästar, tillslut kunde jag inte hålla mig längre så jag fick minst sagt raseriutbrott! SKÖT DIG SJÄLV FÖRFAN! DET ÄR MINA FÖRÄLDRARS UPPGIFT ATT DISSKUTERA SÅNT MED MIG, JAG SKITER VÄL I DIN ÅSIKT, NÄR JAG STRUNTAT I DERAS I TYP FLERA ÅR. Ohh det kryper i skinnet på mig när ja tänker på det.
Som tur var så fick Putte mig på bättre humör sen :)

take care everyone.
bye.

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0