vrf är ja så jävla dum i huvet? :P

såg en bild nyss. på en kille jag tyckte mkt om ett tag. lr det knyter sig fortfarande när jag ser ngn bild å jag är glad att ja inte träffat han på länge. men jag kom att tänka på det att vrf, VARFÖR, är jag så jäkla dum i huvudet å går på killars trick varenda gång. borde jag aldrig lära mig?
 så nästa gång ska jag vara jäkligt försiktig med att ge bort en bit av, eller hela mitt hjärta till ngn, snart har jag ju ingen bit kvar som kan slå :P

å sen ska jag försöka å börja se insidan hos killar oxå å inte bara falla för de där AS snygga som bara är helt dumma i huvet. Fast en sån har jag ju redan träffat :) synd bara att vi inte ens pratar längre. jag hade ju väldigt gärna fortsatt att vara vän med dig. FAST jag gick ju faktiskt på utseendet ifrån början när det gällde han med, men han visade ju sig vara en av dem som faktiskt även använder sin hjärna :)

nä fan va skönt det är att inte tycka om ngn :) lr ja vara olyckligt kär iaf. om man ska se det känslomässigt var det längesen ja mådde såhär bra :)
(så länge man slipper bli påminnd av ngn, vilket man blir ibland, men det kmr man över det med^^)

så fuck off killar! jag är inte intresserad av ngn av er atm. Nu ska jag bara konsentrera mig på Putte, jobbet å mina underbara kompisar (L)

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag med! Eller ja, RASSE, jobbet och mina underbara kompisar ;)

2008-01-17 @ 23:50:42
URL: http://blayenka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0