underligt

Underbar igår :) Stina å hennes brudar kom hit å festade med oss, värsta najs :)

dansade som fan å min mage gjorde inte ett dugg ont :D

men Hanna vill inte gå till jobbet på måndag... :S
"ja men då ses vi ju i veckan"
jag: "jasså när jobbar du då?"
"dagtid"
jag "jaha... jo men d ses vi ju..."
HJÄLP! jag som hade hoppats att han hade slutat jobba där :/ jag kommer inte kunna koncentrera mig på mina samtal xP

Malin ringde för en stund sen å jag hade fått plats på träningen för Pierre :D woho!! på fredag kl 10 :) att jag har längtat efter detta!

jag borde skippa det här med alkoholhaltiga drycker.. oh not good....fan då.

ikväll är det fest på brogård.. ska nog bli skojj :) först hem till mina älskae kusiner :D

nu ska jag gå å bikta mig.
take care å gör inte ngt jag alltid gör :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0