Söndag

Idag har jag å ange varit på förtrollad. man blir så kär när man ser sånna filmer :D å bio är så kul. jag går verkligen för sällan på bio. måste ändra på det!

imon ska jag på utbildning på concilia sen e d bara å börja jobba :) såå underbart med pengar! (om än inte så mkt men ändå)

på lördag är d fest hos elin :) sen ut å röjja!

att det var kul på underbar i fredags :) drack ngn öl för å vänja mig inför min 20 årsdag :P annars går ju den åt helvete :P att jag var på g :D hahah
Dansade som satan om man jämför med för två veckor sen ^^

igår var det rätt lugnt ^^ ja var helt slut haha. var längesen man mådde mindre bra dagen efter :P

Klippte mig igår med ju! as nöjd :D jättemkt uppklippt fast har behållt längden. sen la hon i fem olika färger i slingor. så är lite mörkare nu är det var innan med. äntligen kan man fixa snygg frisyr igen :P haha

nää nu pyser jag :)

ses på lördag ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha så sant så sant...bilarna blev rätt snygga där hehe...btw så är jag inte brunhårig längre...nu har du en svarthårig kompis hehehe...pusspuss tycker om dig =)

2008-01-07 @ 12:52:29
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0