snart gäller det.

nu böjar Hanna bli lite nervös.

uppdatering senare ikväll... om jag lever då :P



Nu är då kl typ 7 h sen ja skrev det där uppe. å nu har jag då jobbat mitt första pass på concilia. gick över förväntan, var lika lätt som jag hoppades, men inte trodde :P
Utförde typ 28 intervjuer. ringde flera st som kollade handboll å ville bli intervjuade en annan dag, å flera som inte svarade alls. bara 1 la på luren i örat på mig. över förväntan ^^
det roligaste å läskigaste var ju ändå en telefonsvarare ja kom fram till xD
"Hej å välkommen till Knutbys försammling. är du barnflicka tryck.. " sen la jag på xD att ja garavade haha!
Dessie jobbade ikväll med så hade ngn å snacka lite med oxå :)

ska jobba sön-tors sen. blir gött å ha ngt å göra, men tiden går ju inte allt för fort där, så lite segt :P

Nu ska jag äta semla :)
"Ni får ha en fortsatt trevlig kväll" ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha..jag frågade honom, men dem hade vart ganska tysta idag ;)

2008-01-25 @ 23:49:55
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0