ooouuuaaa

idag har jag fått ihop hela min hylla å ställt iordning i lghten. fan va bra det blev :) hyllan passar in bajsbra :D
nu är det bar persienngubben som ska komma imon å mäta så får ja dem förhoppningsvis i nästa veckA :) sen kan ja flytta in på riktigt. as NAJS.

ska fixa en matta oxå :P

å hemmabio då när ja har pengar till det :P för den kostar typ 4995:- å d har ja inte riktigt råd med just nu :P

alltså ja vill inte jobba på torsdag. lr jobba vill jag för jag hatar å sitta här hemma. men jag är livrädd för mitt jobb :P liksom tänk om bara sånna gubbar som är lika otrevliga som pappa svarar, då skiter jag ner mig xD

helgen kmr bli så hilma bra :)
Fredag: Underbar :)
Lördag: Fira Marita = träffa mina älskade kusiner!, fest sen.
Söndag: Mindre bra dag fr ja ska jobba :P men jag får ju pengar så d e bra.

idag blev greta sketarädd för dammsugaren :P så hon kröp in bakvägen i ett låst skåp så vi undrade va fan katten tagit vägen. sen hittade vi henne sittandes på flaskorna där inne xD att vi garvade!

nu ska jag ta å skriva ut cv å pb för de söker visst folk på donkan igen. lika bra å söka.. sist låg ja ju på sjukan så vet ju aldrig om d ringde mig xD

take care!

å btw, hittade en gammal cd i mammas bil idag :P så lyssnat på värsta dunkadunkan idag ;) fett najs!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Hejsan! Vill du ha en ny header?
Var då med och tävla i min blogg, det enda du behöver
göra är att lämna en kommentar här; http://florennz.blogg.se/1201015894__22_januari_08.html#comment

Lycka till!

2008-01-22 @ 18:18:03
URL: http://FLORENNZ.blogg.se
Postat av: Linnéa

ha en bra dag :) fin blogg!

2008-01-22 @ 18:24:41
URL: http://memoryofmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0