min helg..

Jag ska äntligen få börja jobba :) om än bara två dgr nästa vecka så är det iaf ngt. ska jobba tors å sönd.
om ange nu är ledig på fredag ska vi bege oss till lernia för ja tycker hon ska skriva in sig där :P

i fredags va ja, camilla å cecilia först å käkade på giovana. lätt den bästa pizzerian i stan :) sen drog vi hem å kollade film, lr ja vi köpte godis som vanligt på videomix först :P såg på underbar å älskad av alla för camilla å cecilia hade inte sett den :P men den är bra så man kan se den flera ggr :P

igår var ja å pappa å köpte foder åt putte, va inte mer med det, men sen när vi kom hem å pappa kollade kvittot visade det sig att hon bara hade tagit 5.80:- för lusernpelletsen ;D värsta kapet! haha.

känns så skönt å bara ta det lugnt om helgerna. man slipper träffa folk man inte vill träffa, slipper försöka dansa till kass musik (på b&b) å det bästa av allt är ju att man slipper må dåligt en dag som den här :P fast känns som att ja kmr få vara med om allt detta nästa helg :P fast det blir bra musik iaf å det är ju alltid ngt :)

tror att det får bli en harry potter film nu strax :) sen har ja två filmer på två å välja mellan ikväll, vilken ska man välja :P

slut ordbajsat för min del.
take care.

Kommentarer
Postat av: Sandra

låter najs det me lusernet :P men som svar på din senaste kommentar om milos efternamn..det tog ett tag innan jag lärde mig det utantill ;)

2008-01-20 @ 19:33:52
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0